Brand Finance ارزش برند را به عنوان ارزش تخمینی مزایای اقتصادی پیش رو توسط یک برند تعریف میکند که معمولاً به صورت ارزش خالص فعلی جریانهای نقدی آینده که مشخصاً مربوط به برند است، محاسبه میگردد.
اینفوگرافی زیر، ارزش ۱۰ برند فوتبال جهان را در سال ۲۰۲۴ نشان میدهد. این اطلاعات از گزارش شرکت Brand Finance درباره باارزشترین و قدرتمندترین برندهای فوتبال استخراج شده است.
به گزارش روزیاتو، Brand Finance ارزش برند را به عنوان ارزش تخمینی مزایای اقتصادی پیش رو توسط یک برند تعریف میکند که معمولاً به صورت ارزش خالص فعلی جریانهای نقدی آینده که مشخصاً مربوط به برند است، محاسبه میگردد.
باشگاههای فوتبال اروپایی که در لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا، بوندسلیگای آلمان و لیگ یک فرانسه بازی میکنند، باارزشترین برندهای فوتبال در سال ۲۰۲۴ بودند.