این روزها عکس و چهره پارسا پیروزفر در بیلبوردهای شهری گسترده شده و تا حدودی جای عکس های تبلیغاتی پژمان جمشیدی را گرفته است. از یک سو چهره او را در شمایل مولانا بر بیلبوردهایتبلیغاتی فیلم مست عشق میبینیم و از جانب دیگر بر بیلبوردهای تبلیغی سریال «در انتهای شب».
«پارسا پیروزفر» این روزها در کانون توجه مخاطبان و رسانههاست. اکران فیلم «مست عشق» در سینماها و حضور او در این فیلم با بازی در نقش مولانا کافی بود تا او را که همواره از بازیگران و سلبریتیهای محبوب محسوب میشده دوباره در کانون توجهها بنشاند.
هم تماشای نقش مولانا و هم نقش آفرینی پارسا پیروزفر بر روی پرده، حضور او را در این فیلم با کنجکاوی بیشتری همراه کرد اما هنوز تب و تاب این حضور و نقش، فروننشسته حضور او در سریال جدید «در انتهای شب» که از شبکه نمایش خانگی پخش میشود جایی دیگر هم پارسا را در کانون توجه تماشاگران و مخاطبان نشانده است.
حالا این بازیگر محبوب و خوشسیما هم پردۀ سینما و هم قاب نمایش خانگی را تسخیر کرده و با همراه ساختن مخاطبان انبوه موجب رونق هر دو شده است.
برخی دلیل این محبوبیت را در فیزیک زیبا و چهره میدانند اما فراموش نکنیم که یکی از بهترین بازیهای خود را با چهرهای تکیده و در شمایل یک معتاد هم در کارنامه خود ثبت کرده و این نشان میدهد داریوش مهرجویی فقید نه تنها به مؤلفۀ زیبایی توجه نداشته بلکه اتفاقا آن را شکسته تا از توانایی پارسا پیروزفر به عنوان بازیگر استفاده کند.