تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم.

تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم.

ورزش

کاظمی‌پور: در سالی که گذشت، بانوان کشور ما عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی داشتند و به طور قطع می‌توان گفت در چند سال گذشته، زنان ورزش کشور بیشترین افتخارآفرینی را در میادین بین‌المللی در یک سال داشتند.


معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش گفت: تمام قد از بانوان حمایت خواهیم داشت تا در ادامه بتوانند در جهت اهتزاز پرچم کشورمان تلاش موثر داشته باشند، در این زمینه از حمایت نمایندگان مجلس، وزارت ورزش و در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هم برخوردار هستیم.

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص عملکرد این معاونت در سال ۱۴۰۲ گفت: در سالی که گذشت، بانوان کشور ما عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی داشتند و به طور قطع می‌توان گفت در چند سال گذشته، زنان ورزش کشور بیشترین افتخارآفرینی را در میادین بین‌المللی در یک سال داشتند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: سال گذشته ۸۱۷ مدال کسب شده در مسابقات بین‌المللی داشتیم و این بهترین آمار کسب شده در یک سال در چند سال گذشته است. ما تمام قد از بانوان حمایت خواهیم داشت تا در ادامه بتوانند در جهت اهتزاز پرچم کشورمان تلاش موثر داشته باشند، در این زمینه از حمایت نمایندگان مجلس، وزارت ورزش و در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هم برخوردار هستیم.