حضور 800 میلیون تومانی سلبریتی‌ها در برنامه نوروزی تلویزیون

حضور 800 میلیون تومانی سلبریتی‌ها در برنامه نوروزی تلویزیون

سینما و تئاتر

وحید جلیلی از این پول‌های هزینه شده تلویزیون خبر دارد؟ شبکه‌هایی که منبع سرمایه پشت همه آنها از یک سرچشمه است و همگی از از بیت المال پول می‌گیرند چرا باید چنین رقابتی را با هم داشته باشند؟


برنامه‌های ویژه تلویزیون برای عید امسال یک تغییر بزرگ را نسبت به دو سال گذشته داشت و آن هم اینکه افراد مختلفی به شبکه‌های مختلف تلویزیون دعوت شدند و در این ویژه برنامه‌ها شرکت داشتند. از هنرمندان، ورزشکاران و کار آفرینان گرفته حتی تا خانواده‌های شهدا و ...

شکی در این قضیه نیست که برنامه‌های ویژه عید 1403 نسبت به دو سال گذشته ریاست پیمان جبلی در صداوسیما و حضور وحید جلیلی در قائم مقامی آن بسیار جذاب تر و حتما با بیننده بیشتری همراه بوده است. 

حال در چند روز گذشته ویدیویی از وحید جلیلی قائم مقام فعلی صداوسیما در فضای مجازی بازنشر شده است که مربوط به زمان قبل از رسیدن به مقام فعلی در صداوسیماست، او منتقد رویکرد برنامه تلویزیون برای شب یلداست که تصمیم داشته‌اند یک هنرپیشه قدیمی را به یکی از شبکه‌های تلویزیون بیاورند و ... 

محمدحسین رنجبران که خود از مجری‌های سابق تلویزیون است و از سال 1396 تا سال 1400 یعنی قبل از آمدن تیم جبلی - جلیلی  مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما بود در توییتی همراه با بازنشر ویدیو حرفهای وحید جلیلی نوشته است که: «در کمتر از دو سال و نیم بزرگواران از شعار تحول در رسانه ملی با محوریت سلبریتی زدایی رسیدند به این جا که نوروز امسال به هر  سلبریتی نازنین برای آمدن روی آنتن ۲۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان حق القدم دادند، آنهم از بودجه ای که به بهانه  تغییر مسیر رسانه ملی چند برابر شده است!»

800 میلیون

حتما محمدحسین رنجبران بدون سند و مدرک این اعداد را اعلام نکرده است چون با تبعات حقوقی این قضیه کاملا آشنایی دارد.