کارشکنی انگلستان در صدور روادید برای ملی پوشان تکواندو!

کارشکنی انگلستان در صدور روادید برای ملی پوشان تکواندو!

ورزش

در شرایطی که رقابت های فینال گرندپری منچستر به عنوان آخرین فرصت کسب امتیاز برای رسیدن به سهمیه المپیک از طریق رنکینگ،‌ روزهای یکشنبه و دوشنبه در منچستر انگلیس برگزار می شود، کشور میزبان در ادامه کارشکنی های خود طی سال های گذشته، اینبار نیز از صدور روادید برای ملی پوشان تکواندوی ایران خودداری کرد.


با کارشکنی انگلستان روادید ملی پوشان تکواندوی ایران برای حضور در رقابت های فینال گرندپری منچستر صادر نشد.

در شرایطی که رقابت های فینال گرندپری منچستر به عنوان آخرین فرصت کسب امتیاز برای رسیدن به سهمیه المپیک از طریق رنکینگ،‌ روزهای یکشنبه و دوشنبه در منچستر انگلیس برگزار می شود، کشور میزبان در ادامه کارشکنی های خود طی سال های گذشته، اینبار نیز از صدور روادید برای ملی پپوشان تکواندوی ایران خودداری کرد.

فدراسیون تکواندو امید زیادی داشت که با توجه به رایزنی های گسترده با فدراسیون جهانی و مسئولان برگزاری مسابقات طی روزهای گذشته، انگلستان در نهایت امروز(چهارشنبه) روادید ملی پوشان ایران را صادر کند اما این اتفاق نیفتاد تا فرصت حضور تکواندوکاران ایران در این مسابقات تا حد ربادی از بین برود.

اصغر رحیمی مدیرفنی تیم های ملی تکواندو و دبیر این فدراسیون با اعلام این مطلب، اظهار کرد: متاسفانه تا حد زیادی امیدمان برای حضور در این رقابت ها کمرنگ شده، هر چند کورسوی امیدی داریم که فردا(پنج شنبه) شاید اقدامی در اینباره صورت بگیرد. دو ملی پوش ما در روز نخست مسابقات باید به میدان بروند و باید در نهایت بامداد فردا عازم این کشور می شدند.